Największy w historii projekt promocji Polski na terenie Ameryki.  

Zdjęcia do serii „Flavor of Poland” dla amerykańskiej telewizji publicznej już na ukończeniu.
Polsko-Amerykańska grupa producencka z USA – Independent Film Factory, Inc, we współpracy z Amerykańską Telewizją Publiczną WTTW / Public Broadcasting Service (PBS/APT), realizuje po raz pierwszy w historii, pierwszą serię 13-odcinkowego programu o Polsce „Flavor of Poland” z cyklu “culinary travel”, który zostanie wyemitowany w Amerykańskiej Telewizji Publicznej PBS/APT jesienią 2019 roku.

W ramach Projektu „Flavor of Poland” pokazana zostanie prawdziwa Polska, gdzie tradycja i tysiącletnia historia miesza się z nowoczesnością i innowacją..
Prowadząca program to amerykańska aktorka polskiego pochodzenia – Aleksandra August. Urodzona w Polsce, wychowana od 3 roku życia w Stanach. Obecnie mieszka w Los Angeles, CA. wyrusza do Polski w celu bliższego poznania Jej rodzinnego kraju. W każdym odcinku odwiedzi inny region Polski, opowie o historii, dziedzictwie, zabytkach, kulturze tego miejsca. Zapozna merykańskiego widza z bogatą historią Polski, tradycją i różnorodnością danego miasta, regionu. Odkryje tajemnice zarówno tej bogatej historycznie jak i nowoczesnej kuchni, dzieląc się nimi z przyjaciółmi w Ameryce. Potrawy charakterystyczne dla poznawanych miejsc oraz produkty regionalne staną się dla Niej punktem wyjścia do odtworzenia danego przepisu we własnej kuchni.

Projekt “Flavor of Poland” trafi jesienią 2019r. do emisji w publicznej stacji PBS/APT. Przez ponad trzy miesiące amerykańscy widzowie największej stacji telewizyjnej, w każdy weekend, w najlepszym czasie antenowym tzw. „prime time” będą mogli poznać największe atrakcje i walory turystyczno-kulinarne Polski.  Serial przez okres 3 lat rozpowszechniony będzie w ponad 340 publicznych stacjach telewizyjnych w całych Stanach z widownią ponad 300 mln. amerykańskich widzów. Ponadto powstaje strona internetowa w języku angielskim, która pełnić będzie rolę portalu, encyklopedii o Polsce. Amerykanie będą mogli poznać wszystkie regiony Polski. Platforma PBS ma największą w Ameryce oglądalność w segmencie informacyjno-edukacyjnym.  Warto podkreślić, że koproducentem projektu „Flavor of Poland” jest również polska firma Pegaz z Kielc, która od 20 lat zajmuje się promocją gospodarczą i turystyczną Polski na zagranicznych rynkach, w szczególności na terenie USA i Kanady. Jest też współorganizatorem Forum Gospodarczego Polonii Świata w Tarnowie. Właśnie podczas tegorocznej edycji Forum (26-27 sierpnia) pojawią się twórcy filmu, a być może odbędzie się prapremiera jednego z odcinków. Promocja turystyczna Polski jest jednym z wiodących tematów Forum Gospodarczego Polonii Świata 2019.

Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On YoutubeVisit Us On Twitter