Spotkania z polonijnymi przedsiębiorcami były jednymi z kluczowych punktów wizyty Agnieszki Maćkówki, wiceprezes PPUG w Stanach Zjednoczonych. Oferta Unii jest kierowana właśnie do polonijnych firm, które stanowią trzon globalnej współpracy biznesowej.

Agnieszka Maćkówka spotkała się między innymi z Sebastianem Malczewskim, założycielem Marc Nolan, jednej z polonijnych marek. Firma, która otworzyła sklep w Chicago, od 2017 roku dostarcza na amerykański rynek najwyższej jakości stylowe męskie obuwie.

Sebastian, który wraz z pozostałymi członkami zespołu codziennie czuwa nad rozwojem biznesu z niezwykłą pasją opowiadał o swojej marce:

– Marc Nolan działa od niecałych dwóch lat, ale ja sam w obuwniczym biznesie jestem od dekady. Kiedyś byłem właścicielem sklepów Figaro, bardziej znanych w polonijnym kręgu, zatem posiadaną wiedzę i doświadczenie wniosłem do własnej marki, którą nazwałem na cześć mojego najlepszego przyjaciela oraz syna. Jest to polonijny biznes, bo Marc jest moim partnerem biznesowym i jest Polakiem, a Nolan jest moim synem. Na początku roku dołączył do naszej firmy Kam Chancellor, jeden z najlepszych obrońców ligi NFL, zdobywca Super Bowl dla Seattle Seahawks, który po zakończeniu kariery zdecydował się na projektowanie butów. Pewnego dnia chciałbym otworzyć sklep w Polsce, który byłby taką wisienką na torcie, dlatego liczę, że pomoże mi w tym członkostwo w Polsko-Polonijnej Unii Gospodarczej – mówił z nadzieją Sebastian.

Agnieszka Maćkówka, która przekonuje przedsiębiorców do członkostwa w Unii, zwraca uwagę na korzyści i nowe możliwości płynące z członkostwa w tym nowym polonijnym przedsięwzięciu:

– Patrząc na świetnie prosperujący biznes prowadzony przez przedsiębiorczych Polaków jestem dumna z tego, że nasi rodacy osiągają tak wielkie i wspaniałe sukcesy za granicą. Ich energia i pasja, jaką wkładają w prowadzenie własnych firm przekłada się na osiągane przez nich rezultaty. Wszystkie te polonijne firmy, które każdego dnia budują potencjał i siłę Polonii w Stanach Zjednoczonych, będę starała się przekonać do członkostwa w Polsko-Polonijnej Unii Gospodarczej. To organizacja, która pozwoli im nie tylko na integrację z polskim biznesem, ale też otworzy im drzwi do międzynarodowych rynków – mówiła wiceprezes PPUG.

Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On YoutubeVisit Us On Twitter