Aktualności

“Z Polską na ustach”

“Z Polską na ustach”

Ukazał się wywiad z Agnieszką Maćkówką, prezes Polsko-Polonijnej Unii Gospodarczej w „Express” Chicago. Zapraszamy do czytania i zapoznania się z ideą PPUG. Główne cele Polsko-Polonijnej Unii Gospodarczej. 1. Stworzenie platformy networkingowej dla ludzi biznesu...

czytaj dalej
Polonijne firmy potrzebują innowacji

Polonijne firmy potrzebują innowacji

Rozmowa z Kingą Romanowski, specjalistą od public relations i fotografką zamieszkałą w Chicago, współpracującą blisko z Polsko-Polonijną Unią Gospodarczą. To kolejny już wywiad z serii "Ile Polski w sercach naszych..." ze znanymi wśród Polonii osobistościami i ludźmi...

czytaj dalej
Otwieramy Kanadę dla polskich firm

Otwieramy Kanadę dla polskich firm

Dziś, mamy zaszczyt zaprezentować Państwu pierwszy wywiad z serii „Ile Polski w sercach naszych…”, w którym Wojciech Śniegowski, prezydent Kanada-Polska Izba Gospodarcza współpracującej z PPUG, będzie opowiadał o aspektach współpracy polsko-kanadyjskiej....

czytaj dalej
Niepewne czasy wymagają współpracy

Niepewne czasy wymagają współpracy

Dziś, prezentujemy pierwszy wywiad z serii: „W poszukiwaniu globalnych trendów”, w którym Agnieszka Maćkówka, wiceprezes Polsko-Polonijnej Unii Gospodarczej będzie opowiadać o obecnej sytuacji gospodarczej i nastrojach panujących w globalnym biznesie....

czytaj dalej
Człowiek Roku 2019 ,,Dziennika Związkowego”

Człowiek Roku 2019 ,,Dziennika Związkowego”

Przedstawiciele świata polityki, kultury, mediów, a także organizacji polonijnych przybyli do Allegra Banquets w podchicagowskim Schiller Park, by wziąć udział w uroczystej gali Dziennika Związkowego zorganizowanej w 112 rocznicę istnienia wydawnictwa. Integralną...

czytaj dalej
Z optymizmem wchodzimy w Nowy Rok

Z optymizmem wchodzimy w Nowy Rok

Czym jest Polsko-Polonijna Unia Gospodarcza oraz, jaka idea przyświeca tej młodej polonijnej organizacji - o tym mogli się dowiedzieć widzowie oglądający program Gość Dnia w @TelewizjaPolvision, gdzie Agnieszka Maćkówka, wiceprezes PPUG opowiadała o działalności Unii...

czytaj dalej
Kolejne sukcesy i biznesowe wyzwania w USA

Kolejne sukcesy i biznesowe wyzwania w USA

Druga tura rozmów z polonijnymi przedsiębiorcami za nami. Agnieszka Maćkówka, wiceprezes Polsko-Polonijnej Unii Gospodarczej przekonywała w Stanach Zjednoczonych właścicieli firm, aby wstępowali do nowej organizacji polonijnej. Wśród amerykańskiej Polonii rośnie...

czytaj dalej
Polskie echa w Waszyngtonie

Polskie echa w Waszyngtonie

Polska była jednym z największych przegranych podczas II wojny światowej. Naród podzielony między faszystowskie Niemcy a komunistyczny Związek Radziecki nie poddał się jednak, ale walczył o swoje prawo do niepodległości i samostanowienia. Niestety walka z wrogiem nie...

czytaj dalej
O zagranicznej ekspansji polskich marek

O zagranicznej ekspansji polskich marek

Biznes oznacza ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań, które mogą przełożyć się na wzrost sprzedaży i zwiększenie potencjału marki na rynku. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Marcin Gocha, prezes GrupaModa S.A., który właśnie postanowił przystąpić do Polsko-Polonijnej...

czytaj dalej
Międzynarodowy biznes z polonijnym potencjałem

Międzynarodowy biznes z polonijnym potencjałem

We współczesnym, zglobalizowanym świecie nie łatwo jest konkurować z największymi markami na rynku. Dlatego przedsiębiorcy coraz częściej dostrzegają konieczność współdziałania w celu zwiększenia swoich szans w rywalizacji z najsilniejszymi graczami. Naprzeciw ich...

czytaj dalej
Wywiad dla Super Expessu

Wywiad dla Super Expessu

O tym, jak wygląda międzynarodowy biznes oczami kobiety oraz dlaczego polskie i polonijne firmy powinny ze sobą współpracować, dla chicagowskiego Super Expressu opowiada Agnieszka Maćkówka, wiceprezes Polsko-Polonijnej Unii Gospodarczej. Czytaj wywiad:...

czytaj dalej
Amerykański biznes ma biało-czerwone barwy

Amerykański biznes ma biało-czerwone barwy

Spotkania z polonijnymi przedsiębiorcami były jednymi z kluczowych punktów wizyty Agnieszki Maćkówki, wiceprezes PPUG w Stanach Zjednoczonych. Oferta Unii jest kierowana właśnie do polonijnych firm, które stanowią trzon globalnej współpracy biznesowej. Agnieszka...

czytaj dalej
Promocja PPUG w Radio DEON

Promocja PPUG w Radio DEON

Na jakie korzyści mogą liczyć firmy przystępujące do Polsko-Polonijnej Unii Gospodarczej, dlaczego warto inwestować nad Wisłą oraz po co współpracować z polskimi przedsiębiorcami - na te i wiele innych pytań odpowiadała w studio chicagowskiego Radio DEON, Agnieszka...

czytaj dalej
Aktywna promocja Unii w Kanadzie

Aktywna promocja Unii w Kanadzie

„Trzeba jak najszybciej budować silne związki między kanadyjskim a polskim biznesem i szerzej otwierać się na współpracę między firmami działającymi w obu krajach” – takimi wnioskami zakończyło się spotkanie Agnieszki Maćkówki, wiceprezes Polsko-Polonijnej Unii...

czytaj dalej
Turystyka – SPATA

Turystyka – SPATA

Wielka turystyczna feta w Tarnowie! Touroperatorzy z pięciu kontynentów spotkają się w trakcie Forum Gospodarczego Polonii Świata w Tarnowie.Pretekstem do tak licznego zjazdu branży turystycznej jest jubileusz obchodów 60-lecia największej polskiej organizacji...

czytaj dalej
Delegacje na forum

Delegacje na forum

Kolejne zagraniczne delegacje zgłaszają swój udział na Forum Gospodarcze Polonii Świata.   Argentyna, Austria, Australia, Brazylia, Czechy, Francja, Grecja, Gruzja, Kanada, Luksemburg, Mołdawia, Niemcy, Norwegia, Polska, Republika Południowej Afryki, Rosja,...

czytaj dalej
Marka polska

Marka polska

Połączony potencjał Polaków zamieszkałych w Kraju oraz rodaków, którzy wybrali życie na emigracji powinien być efektywnie wykorzystany w procesie budowy „Marki POLSKA”.   Wykorzystanie i połączenie potencjału intelektualnego i kapitałowego polskiej diaspory z...

czytaj dalej
Flavor of Poland

Flavor of Poland

Największy w historii projekt promocji Polski na terenie Ameryki.   Zdjęcia do serii „Flavor of Poland” dla amerykańskiej telewizji publicznej już na ukończeniu.Polsko-Amerykańska grupa producencka z USA – Independent Film Factory, Inc, we współpracy z...

czytaj dalej

NASZA MISJA

We wszystkim co robimy jest przesłanie patriotyzmu gospodarczego i zachowanie polskiej tożsamości w poczuciu przestrzegania wysokich standardów etycznych, społecznych i biznesowych. 

PPUG

NIP: 675 168 02 63

REGON: 381947365

KRS: 0000760616

 

KONTAKT

+48 690 019 588

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On YoutubeVisit Us On Twitter